• اول ایران، بزرگترین پایگاه آنلاین فروش تک و عمده سیمکارت های اعتباری و دائمی
۰۹۱۵۰۰۳۶۳۰۰ - ۰۵۱۳۶۳۰۰۰۰۰
 

تاثیر شماره رند بر کسب و کار شما

نوشته شده توسط بلاگ نویس اول ایران در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تاثیر شماره رند بر کسب و کار شما

تاثیر شماره رند بر کسب و کار شما

شماره تماس رند ،نام شما را در ذهن مشتری ثبت میکند
اگر آنقدر خوش شانس باشید که بتوانید یک شماره تماس رند و ساده برای شرکت یا سازمان خود تهیه کنید، به امتیازهای قابل ملاحظه ای دست پیدا خواهید کرد. مشتریان، شماره تلفن رند شما را به سادگی به یاد خواهند سپرد. علاوه بر این، انتخاب یک شماره تماس رند به مثابه یک رکن اساسی و مهم از استراتژی بازاریابی و برندینگ در کسب و کار به شمار می آید. در این نوشتار، اطلاعاتی درباره شماره تماس رند و پیامدهای مثبت آنها در کسب و کار شما، معرفی میکنیم. بعلاوه، راهکارهایی جهت خرید شماره تلفن های رند نیز در اختیارتان خواهیم گذاشت.
منظور از شماره تماس رند چیست؟
شماره تماس رند عبارت است از شماره تماسی که خوانش لغوی آن (یعنی حروفی که شماره ی معادل آنها در مجموعه ی حروف الفبا، در شماره تلفن درج باشد) ساده باشد یا یک توالی خاص از ارقام در آن درج شده باشد. شماره تماس رند، در میان سازمان ها و شرکت ها از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ چراکه به یاد سپردن آن شماره ها برای مشتریان بسیار ساده است و نام برند به همراه شماره تماس، به سادگی در ذهن مشتری ثبت میشوند.
باوجود آنکه شماره تماس رند برای تمام شرکت ها و سازمان ها مناسب هستند، اما مشخصاً توسط کافه ها، هتل ها، نهادهای حقوقی، شرکت های حسابداری، تأمین کنندگان خدمات تحویل کالا و خدمات تاکسی (آژانس) خریداری میشوند.
شماره تماس رند چه امتیازاتی برای مالک خواهند داشت؟
اخیراً، پژوهشی به اجرا رسیده است که نتایج حاصل از آن بر کارآمدی و تأثیر مثبت شماره تماس رند تأکید دارند. بر طبق آمار مندرج در این پژوهش: “تبلیغ کننده هایی که از شماره تلفن های رایگان استفاده میکنند نسبت به دیگر افرادی شماره تلفن های عادی شان را در رسانه های تصویری (تلویزیون، بیلبورد، کاغذ چاپی) تبلیغ میکنند، به اندازه ی 84 درصد شانس بیشتری برای موفقیت دارند و احتمال آنکه مشتری با آنها تماس بگیرد، بالاتر است. بعلاوه، شانس این تبلیغ کننده ها نسبت به برندهایی که شماره هایشان را در رسانه های صوتی (رادیو) تبلیغ میکنند، به میزان 9 برابر بالاتر خواهد بود”. شماره تماس رند ، امتیازهای ذیل را برای شرکت یا سازمان شما به همراه خواهند آورد:
شماره تماس رند و ساده، به راحتی در ذهن مشتری یا نمایندگان دیگر شرکت ها ثبت و حفظ میشوند و احتمال آنکه ایشان با شما تماس بگیرند، بالا خواهد بود. این نوع شماره ها، به مانند یک شعار یا اصطلاح رایج، در ذهن مشتری باقی می ماند.
انتخاب شماره تماس رند برای شرکت، یک بخش مهم از استراتژی تبلیغ و بازاریابی به شمار می آید. اکثر تبلیغات تصویری و آنلاین، در فضای محدود ارائه میشوند. شماره تماس رند میتواند قطعات اطلاعاتی مهم و ارزشمندی را به مخاطب ارائه کند. به عنوان مثال، نام شرکت شما، فعالیت های رایج در شرکت و همچنین نحوه ی تماس با شرکت، برخی از آن قطعات اطلاعاتی هستند.
شماره تماس رند ، به ارتقای وجهه و تصویر برند شما نیز کمک میکند. سیستم تلفن کسب و کار، یک بخش جدایی ناپذیر از برند شماست. یک شماره تماس رند و ساده، شما را در میان رقیبان تان متمایز میکند. مؤسسه ی سوموز (Somos) اعلام کرده است که: “شماره تماس رند و رایگان، احتمال ثبت و حفظ برند در ذهن مشتری را به میزان 74 درصد افزایش میدهند”.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید

طرح روزهای گرم حرفی یکی از طرح های...

با اطمینان می‌توان گفت که Google Assistant...

روش دریافت، استعلام موجودی کوپن و روش...

0915-003-6300 پشتیبانی اول ایران
انبار 4200-3638-051