• اول ایران، بزرگترین پایگاه آنلاین فروش تک و عمده سیمکارت های اعتباری و دائمی
۰۹۱۵۰۰۳۶۳۰۰ - ۰۵۱۳۶۳۰۰۰۰۰
 

روش استفاده از کوپن تخفیف

نوشته شده توسط تحریریه اول ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
روش استفاده از کوپن تخفیف

روش استفاده از کوپن تخفیف

روش دریافت، استعلام موجودی کوپن و روش استفاده از آن

روش دریافت‌ :
زمانی که شما خرید سبدی انجام می دهید، ۳ درصد از مبلغ خرید های سبدی شما، بلافاصله پس از پرداخت، به عنوان هدیه و تحت عنوان کوپن تخفیف به میزان موجودی کوپن ماه جاری شما افزوده می شود.

روش مشاهده و استعلام میزان موجودی کوپن :
همکاران گرامی می توانند برای مشاهده میزان موجودی کوپن تخفیف خود، پس ورود به پنل مدیریت به بخش کوپن تخفیف مراجعه نمایند. در این بخش میزان موجودی کوپن شما نمایش داده شده است.

نکته بسیار مهم :
موجودی کوپن تخفیف هر کاربر تنها در همان ماه قابل استفاده است و در پایان هر ماه موجودی کوپن تخفیف باقی مانده در حساب کاربران به
صورت خودکار صفر می شود.

روش استفاده از کوپن تخفیف :
همکارانی که دارای کوپن تخفیف می باشند می توانند از این کوپن ها در خرید شماره گلچین (شماره انتخابی) و یا شماره سریالی استفاده نمایند.
بدین منظور مشابه روش عادی، پس از انتخاب شماره های مورد نظر و افزودن آنها به سبد خرید، کاربر همانند همیشه برای پرداخت می بایست به درگاه بانک مراجعه نماید. در صورتی که کاربر دارای کوپن تخفیف باشد هنگام مراجعه به درگاه بانک، به صورت خودکار، به میزان کوپن موجود از مبلغ نهایی که می بایست پرداخت نمایید کاسته شده و کاربر مبلغ باقی مانده را پرداخت می نماید.

نکته نهایی :
باتوجه به برخی از محدودیت های درگاه های بانکی، در هر بار استفاده ۹۰ درصد مبلغ سفارش شما می تواند از موجودی کوپن شما پرداخت شود و ۱۰ درصد باقی مانده از مبلغ سفارش از طریق درگاه توسط شما پرداخت خواهد شد.



شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید

مکالمه همراه اول در راستای ساده...

طرح روزهای گرم حرفی یکی از طرح های...

برای قطع کردن پیام های تبلیغاتی فقط...