• اول ایران، بزرگترین پایگاه آنلاین فروش تک و عمده سیمکارت های اعتباری و دائمی
۰۹۱۵۰۰۳۶۳۰۰ - ۰۵۱۳۶۳۰۰۰۰۰
 

از دستیار گوگل برای انجام روتین‌های روزانه خود کمک بگیرید

نوشته شده توسط مدیر وب سایت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
از دستیار گوگل برای انجام روتین‌های روزانه خود کمک بگیرید

از دستیار گوگل برای انجام روتین‌های روزانه خود کمک بگیرید

با اطمینان می‌توان گفت که Google Assistant به‌سرعت جایگاه خود را به‌عنوان دستیار شخصی دیجیتال صدرنشین در بین کاربران اندروید تثبیت کرده است. در عین حال، گوگل نیز توجه خاصی به دستیار دیجیتال خود دارد و فرآیند تکمیل و ارتقای آن را ادامه می‌دهد. حالا شرکت مذکور روتین‌هایی را برای انجام کارهای مختلف با یک فرمان واحد به Google Assistant اضافه کرده است که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.
روتین‌های جدید Google Assistant با یک هدف ساده اما بسیار مفید طراحی شده‌اند. آن‌ها به شما امکان می‌دهند تا تنها با یک فرمان، چند کار مختلف را روی ابزارهای متفاوت انجام دهید. وقتی گوگل دستیار دیجیتال خود را برای اولین بار معرفی کرد، تنها یک روتین برای آن در نظر گرفته شده بود، اما حالا ٦ روتین در اپلیکیشن موبایل دستیار گوگل قابل دسترسی هستند:

- Good morning

- Bedtime

- Leaving home

- I’m home

- Commuting to work

- Commuting home

باید توجه داشته باشید که این روتین‌ها ثابت هستند. به‌عبارت ساده‌تر شما نمی‌توانید یکی از آن‌ها را حذف کرده و یا روتین جدیدی به آن‌ها اضافه کنید. با این‌حال، شما می‌توانید هر روتین را کاملا سفارشی‌سازی کنید تا وقتی عبارت فعال‌کننده هر روتین را می‌گویید، کارهای مورد نظرتان به‌طور هم‌زمان انجام شوند. خود عبارت فعال‌کننده یا Trigger Phrase نیز قابل سفارشی‌سازی خواهد بود.


پیکربندی روتین‌ها
دسترسی به روتین‌های دستیار گوگل بسیار آسان است. شما صرفا باید روی آیکن منو (سه نقطه عمودی) در گوشه بالا و سمت راست صفحه Google Assistant ضربه زده و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید.
در منوی Settings روی Routines ضربه بزنید. حالا شما می‌توانید تمام روتین‌های موجود را ببینید. با توجه به معرفی روتین‌های جدید توسط گوگل، می‌توان امیدوار بود که این فهرست در آینده باز هم گسترش پیدا کند. حتی ممکن است گوگل به کاربران امکان دهد که روتین‌های شخصی خودشان را به این لیست اضافه کنند.


شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید

به اطلاع کلیه همکاران و مشتریان گرامی...

به اطلاع همکاران گرامی می رسانیم از...

مکالمه همراه اول در راستای ساده...

0915-003-6300 پشتیبانی اول ایران
انبار 4200-3638-051