• اول ایران، بزرگترین پایگاه آنلاین فروش تک و عمده سیمکارت های اعتباری و دائمی
۰۹۱۵۰۰۳۶۳۰۰ - ۰۵۱۳۶۳۰۰۰۰۰
 

تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

نوشته شده توسط مدیر وب سایت در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ٢۵ تیرماه در هشتمین دوره آيين تقدير از سرآمدان روابط عمومی ايران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی هاي برتر كشور با اهدا تنديس های بلورین، سیمین و زرین تقدير به عمل آمد.
در اين همايش كه توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزيابی روابط عمومي هاي برتر كشور بر اساس مدل تعالي تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرين، سيمين و بلورين معرفي شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزيابي هاي صورت گرفته با ٨٣٢ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای دومین سال پیاپی تنها روابط عمومی کشور بود که تنديس زرين ۸ ستاره دريافت كرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.
گفتني است مدل تعالی سازماني EFQM يك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی براي سنجش ميزان استقرار سيستم ها در سازمان های مختلف بكار گرفته می شود.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: به...

تغییر کد دستوری انتقال وجه کیف پول...

طبق اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران...

0915-003-6300 پشتیبانی اول ایران
انبار 4200-3638-051